Skip to content

Det senaste-listan

March 5, 2015

fick ett sug att skriva något, och det var så längesedan senast, så tänkte besvara denna lista nu. Funnen här.

Min senaste pinnade bild på Pinterest:

Mitt senast inkommande sms:
“Märkte inte :(” som svar efter jag berättat att jag kommit hem och pussat dig i nacken efter mitt nattpass.

Mitt senast skickade mail: 
“Finns det bild på utrymmet och hur mycket kostar det?” letar lokal till inspelning för ett dansprojekt med SÖK.

Mitt senast sparade blogginlägg på bloglovin:

Hur man tillverkar denna spegel. 

Mitt senaste telefonsamtal:
Pappa ringde och berättade att han lämnat matlådor och en överraskning som jag kunde hämta hos honom nu när han är i Thailand. Sen pratade vi i 51 minuter om hur jag ska möblera mitt nya vardagsrum, hur man lagar chili con carne och hur man får upp en ikeakorg på duschväggen vars sugproppar vägrar fungera.

Min senaste seriebesatthet:
Just nu ser jag på Criminal Minds med min favoritperson. Vi har precis börjat på säsong 7, och vet att alla avsnitt känns ungefär likadana, men kan inte sluta titta ändå.

Mitt senaste skickade facebookmeddelande:
fb

Min senaste nedladdade app:
Frame Swagg… ville göra en kollagebild till instagram och internet tipsade mig om denna app. Kanske inte det mest kreativa produktnamnet kan man väl tycka.

Mitt senaste Pinterestrecept jag lagade:
Äpple och kanel-bröd! Vet dock ej om man med svensk standard kan kalla detta bröd, utan då skulle man nog snarare säga sockerkaka.

Mitt senaste inkommande line-meddelande:
“Hur är området ni bor i?” vi har precis flyttat, och som svar så är det mycket fräscht. Vårt Ica Kvantum is to die for.

Min senaste sedda film/dokumentär på netflix:
Crossing the Line. Handlade om en amerikan som deserterade till nordkorea och hans liv där. Ser mest på serier på netflix, men ibland blir det en dokumentär om nordkorea också.

Min senaste bild att bli taggad i på Facebook:

SÖKs nya styrelse.

Min senaste spelade låt på spotify:

No comments yet

Leave a Reply

