Skip to content

Att återgå till youtube

December 3, 2015

Arbetar lite på att återgå till både blogg och youtubekanal. Känner ett behov av att uttrycka mig, men också att ha något att göra medan jag försöker skjuta upp saker till senare. Bättre att liksom göra något än att bara ligga och stirra bort en dag.

Blir oftast väldigt hängig under denna årstid, vilket bara leder till att man missar en massa och därefter blir lite ledsen och också pga att jag är en människa med höga krav på mig själv så får jag också dåligt samvete. Men tänkte motarbeta detta genom att lägga ner lite kreativitet någonstans.

Började med denna video:

Förhoppningsvis kommer mer inom kort. Ha det bra så hörs vi!

No comments yet

Leave a Reply

