Skip to content

Födelsedagsmys

December 4, 2015

I tisdags fyllde min finaste pojke 23 år gammal. Han frågade mig om han blivit en man nu, men jag svarade nej. Sen pussades vi.

I alla fall så bestämde vi oss för att ses vid lunchtid i gamla stan, för att gosa, fika och promenera.

  
  
Gamla stan var fint och kallt. Vi drömde om heltidsjobb och att ha egen lägenhet.

   
 
Och sen fick Rikard posera framför fina drömmiga bakgrunder för det är sånt man får göra när man fyller år.

   
 
Vi gick förbi slottet.

   
 
Och kikade lite och väldigt snabbt på julmarknaden innan vi bestämde oss för att fika. 

  
Minns inte alls vad stället vi gick till hette. Mer än att de marknadsförde sig som caféet där de serverar nutellapannkakor. Låter ju jättegott, men vi nöjde oss med varm choklad och kaffe.

   
 
Så himla söt! 

  
Sen på kvällen gjorde vi whiskeydrinkar och såg en dokumentär om scientologi. Har tur som har världens bästa pojkvän kan man väl säga. Han masserar mig i nacken ofta utan att jag ens behöver be om det. 😉 Grattis på 23-årsdagen!!

No comments yet

Leave a Reply

